ES | EU

Irudia
PORTADA SHANGHAI

Erasmus eta Leonardo

Since 2000, IES ZARAOBE has been involved in development ofInternational Projects of practical training in different companies andcountries along Europe.

This training takesplace during three months and includes two weeks of language course and 400hours of training and evaluation in the company.

The final aim is to receivethe recognition of the competences acquired during their stay. You will gain an unrepeatable experience during threemonths in a EC country living in a student atmosphere.

Share this experience with young people like you fromother European countries.

Carry out high quality trainings in a company developingactivities related to your current studies.

Learn a foreign language, improving your curriculumand career opportunities.

MORE INFO

Erasmus eta Leonardo

2000 urteaz geroztik IES ZARAOBE BHI Europar proiektuetan murgilduta ibili da ikaslegoaren enpresetako praktikak Europa osotik zehar aurrera eramaten. Hiru hilabeteko egonaldi honetan, 15 eguneko hikuntz ikastaro bat beti barne da eta enpresan 400 ordu inguru burutzen dira honen jarraipena eta ebaluazioarekin.

Azken helburua, egonaldian zehar, hartutako konpetentzien errekonozimentua da. Gure helburua proiektu Europar hauetan murgildutako ikasle kopurua eta hauen interesa handitzea da. Bizipen ikaragarria Europar erkidegoko aberri batean, ikasle giro batean izango duzuna.

Gozatu honetaz Europako beste ikasle batzuekin batera kalitatezko praktika batzuk burutuz, ikasitako zikloarekin bat datozenak. Hizkuntza berri bat ikasi zure formakuntzari eta kurrikulunari mesede handia egingo diona.

INFORMAZIO GEHIAGO