Eskola-jardueraren etena

• 2020/03/11 |

Zaraobeko eskola-jarduera aldi baterako etena. Eten horrek martxoaren 12tik aurrera izango da.

Zirkular bat jaso dugu gaur arratsaldean, Hezkuntza sailatik, koronabirusen transmisioa eta kutsatze-kopurua kontrolatzeko.

Eskola-jardueraren aldi baterako etenaldia ez da eskola-jardueraren erabateko etenalditzat hartu behar, eta, beraz, ahalegina egin behar dugu ikasleek egunero etxean ikasteko errutina eta ohiturak mantendu ditzaten.

Irakasleok ikasleekin kontaktuan egongo gara, haiek modu ez-presentzialean lan egiten jarraitu ahal izan dezaten.

Osasun Sailak gomendatzen du ikasleek etxeko bizitza normala egin badezkete ere, ahal den neurrian saihestu dezatela taldeko jarduerak egiten diren esparru itxietan egotea.

Ikastetxea zabalik izango da familiekin komunikatzeko ohiko bideak.